Start Dieta dla Zuchwałych Optymalny kod zdrowia
PDF Drukuj Email

 

Kod zdrowia
dla początkujących Zuchwałych
Białko: 1 | Tłuszcz: 2,5-3,5 | Węglowodany: 0,5-0,8
grama na kilogram wagi należnej.

Po kilku tygodniach dla młodych
Po trzech miesiącach dla starszych
Białko: 0,5 - 0,8 | Tłuszcz: 2,5 - 3,5 | Węglowodany: 0,5 - 0,8
grama na kilogram wagi należnej.

Waga Należna.
nAUKOWCY nawet tu wymyślili współczynnik BMI (Body Mass Index - Wskaźnik Masy Ciała):
BMI= waga w kg podzielona przez wzrost w metrach do kwadratu.
Prawidłowa masa ciała to BMI 19,5-25.
Po co ma być proste, jak może być skomplikowane?

Waga należna to tak na chłopski rozum wzrost w centymetrach minus 100.
Masz 180 cm - waga 80.
Masz 170 cm - waga 70.
itd.
Niektórzy różnicują jeszcze
Dla kobiet
Dla mężczyzn
ale tak naprawdę to sprawa indywidualna i najważniejsze jest samopoczucie delikwenta, które statystycznie rzecz biorąc najlepsze będzie w okolicach
Wzrost minus 100.

Białko 1 | Tłuszcz 2,5 - 3,5 | Węglowodany 05 - 0,8
grama na 1 kilogram wagi należnej.
To jest najbezpieczniejsza proporcja
dla wszystkich początkujących w okresie przestrojenia organizmu na Zuchwały system odżywiania.

Jeżeli chcesz się
odchudzić przy okazji  - spokojnie można zmniejszyć ilość tłuszczu.
Organizm weźmie sobie brakującą ilość tłuszczu z brzuszyska, lub innych zapasów.


Po 3 miesiącach w przypadku osób starszych, lub po kilku tygodniach u osób młodych, zapotrzebowanie na białko zmniejsza się do ok. 0,5 - 0,8 g/kg masy ciała / dobę. Oznacza to, że osoby dłużej stosujące żywienie optymalne średnio spożywają ok. 40 g białka na dobę. Im białko ma wyższą wartość biologiczną, tym mniej powinno się go zjadać.

Najlepsze białko znajduje się w żółtkach jaj, w podrobach i galarecie.
Nie zapominaj, że warto od czasu do czasu zaopatrzyć organizm w białko roślinne w większej ilości.
Pomyśl również o rybie w swoim jadłospisie.

Białko - nie podlega dyskusji i 1 gram na początek, potem +/- 40 gram to jest to co zadowala prawie każdy organizm.
Tłuszcz - również bez dyskusji minimum 2.5, a w górę to nawet można do 4.5. Dobry tłuszcz nikomu nie zaszkodził.  
Węglowodany - tu różnie bywa w zależności od indywidualnego zapotrzebowania organizmu.
Może być nawet 0,3, ale dobrze jest wtedy kontrolować ciała ketonowe, żeby nie zrobić sobie krzywdy.

Dziadek ( Dieta mojego Dziadka ) trzyma węglowodany na poziomie 0.8 g/kg i powiada, że po roku Tłustego Zuchwałego Żarcia wraca człowiekowi pierwotny prawdziwy instynkt i miewa zachcianki, które trzeba wypełniać.
Wczoraj, ni z tego ni owego, wyruszył na poszukiwanie wątróbki.
Wątróbki w pobliżu domu nie znalazł, ale za to przyniósł Solaris Lema. Dawno, dawno temu czytał pierwsze wydanie i chętnie na sprawdzenie sklerozy - powtórzy. Powtórzy również poszukiwanie wątróbki, bo organizm się domaga, więc trzeba mu dać.

W przypadku osób chorych przechodzących na Żywienie Optymalne polecamy konsultacje z lekarzem optymalnym, lub początek i nauka w którejś z polecanych Arkadii Zdrowia.
Grosze kosztuje, a nie popełnicie groźnych błędów.


Pamiętaj - To Dieta dla Zuchwałych, a nie dla blondynek!
Blondynki są bardzo "mądre"
i jak kolorowe piękne magazyny każą - liczą kalorie, tyją, chudną, tyją, chorują i głowa je boli od nadmiaru myśli.
Ktoś przecież musi kupować lekarstwa.
Zuchwali nie używają lekarstw!
Nie potrzebują.

A z kaloriami to jest tak.
Jak masz z dużo energii to instynkt ci podpowie - pobiegaj, idź w lasy, rozwal, lub zbuduj coś.
Słuchaj się tego zwierzaka, który w tobie siedzi!
On wie co dobre.


 
Copyright © 2019 Zaczekać na dusze. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.